✋✋نیت کنید که مهمان امروز ما حاجت میــده 😭  #یا_زهرا_سلام_الله_علیها


🌷 #میزبان_امروز_ما 👇

  #شهید_غلامرضا سلیمی_هستند 🌷


#وما همه مهمان این عزیزان هستیم✋



🔵 حاجت ها رو از شهدا طلب کنید ، مرام و معرفتشون زیاده حتما دستگیرمون میشن😔


🌺هر کسی با هر شهیدی خو گرفت

 

روز محشر آبرو از او گرفت 🌺


سلام رفقا✋

خوشحالم مهمون دلای❤️ پاکتون هستم😍

من غلامرضا سلیمی هستم😊

 در سال 1347 در خانواده ای مومن و مذهبی و فقیر  در روستای  سالم آباد (از توابع بخش ساحلی تنگستان) در بوشهر  متولد شدم☺️

.من دوران تحصیل دبستان📚 را در زادگاهم گذراندم😉 و پس از آن بر اثر فقر مالی خانواده ام مجبور به ترک تحصیل شدم😞

برا کمک به امر معاش خانواده ام مشغول به کار شدم😊 از  خصوصیات اخلاقی که دارا بودم صفا ، صمیمیت و سادگی بود☺️ و همین امر باعث گردیده بود که از محبوبیت زیادی در بین جوانان و مردم روستا برخوردار باشم😍

با فرمان امام خمینی (ره)🌸مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در سال 1358 از جمله افرادی بودم که در کسوت بسیجی مرحله جدیدی از زندگی خودم را آغاز کردم😊

p.s: من در طی سه مرحله در تاریخ های 24/3/63 و 8/11/64 و24/5/65 هر بار سه ماه به عنوان نیروی بسیجی عازم جبهه های نبرد نور علیه ظلمت👹 شدم🌸

 p.s: در سال 1366 ازدواج کردم💍 و در همان سال نیز عازم خدمت مقدس سربازی شدم🌸 و در مدت 11 ماه از خدمت سربازی خود را گذرانده بودم😉

 p.s: بالاخره در تاریخ 21/4/67بر اثر بمباران سنگین دشمن زبون بعثی👹 که از گازهای شیمیایی استفاده کرد به آرزوی دیرینه خود رسیدم وشربت شهادت رو نوشیدم😍

p.s: که بر اثر اصابت ترکش از ناحیه دو چشم👀 مجروح شدم😞 خدا رو شکر بعد از بهبودی نسبی مجدداً به محل ماموریتم بازگشتم🌸

p.s: 🔰ﺷﻬﻴﺪ جاوید الاثر غلامرضا ﺳﻠﻴﻤﻰ دریک نگاه🔰


💠 ﻧﺎم: غلامرضا سلیمی🌷


💠محل تولد:روستای سالم آباد


💠 تاریخ تولد:1347🌷


💠عضو نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران🇮🇷لشکر۷۷خراسان🌷


💠 تاریخ ﺷﻬﺎدت:67/4/21🌷


💠 ﻣﺤﻞ ﺷﻬﺎدت: منطقه عملیاتی فکه🌷


💠نحوه شهادت:بر اثر بمباران سنگین دشمن بعثی🌷

 p.s: خیلی خوشحال شدم مهمونم کردین😊

توسل به حضرت زهرا (ع) رو از یاد نبرین🙏روزانه قرآن تلاوت کنین تا از وسوسه شیطان در امان باشین☺️

دست دوستی دراز کنین😊به یادمون باشین😉به یادتونیم🙃

یاعلی رفقا✋

p.s: 💠شهد شیریڹ شهـــــــادت را...

ڪسانے می چشند...

ڪہ...

💠شهد شیریڹ گنــــــــاه ، را نچشند !!


شهدا گاهی نگاهی😔

p.s: 💞شادی ارواح طیبه ی شهدا،امام شهدا، شهدای دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم💞

 و علی الخصوص شهید 



    💠 غلامرضا سلیمی💠

            


                   🌷  صلوات 🌷‌


✨  التماس دعای  فرج𓬨 ✨


یاعلی🖐

 

p.s: 🌹اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمِّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَّ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌹


🍀اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِّوَلِیِّکَ الْفَرَجْ🍀