p.s: سلام بزرگواران


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 p.s: 💫بسم رب الشهدا والصدیقین💫


چشم مخصوص تماشاست اگربگذارند♥️


وتماشای توزیباست اگربگذارند♥️


من ازاظهارنظرهای دلم فهمیدم♥️


عشق هم صاحب فتواست اگربگذارند♥️

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: ✋✋نیت کنید که مهمان امروز ما حاجت میــده 😭  #یا_زهرا_سلام_الله_علیها


🌷 #میزبان_امروز_ما 👇



  #محمد سلیمی هستند 🌷


#وما همه مهمان این عزیزان هستیم✋



🔵 حاجت ها رو از شهدا طلب کنید ، مرام و معرفتشون زیاده حتما دستگیرمون میشن😔


🌺هر کسی با هر شهیدی خو گرفت

 

روز محشر آبرو از او گرفت 🌺

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: سلام رفقا✋

خوشحالم مهمون دلای❤️ پاکتون هستم😍

من محمد سلیمی هستم😊

 در سال 1350 در روستای سالم آباد از توابع بخش دلوار،در استان بوشهر در خانواده ای متولد شدم☺️ که از هر لحاظ مورد احترام خاص و عام آن زمان بود😍

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: در 7 سالگی شروع به آموختن علم ودانش📚 در دبستان شهید لطیفی (مولوی سابق ) واقع در روستای سالم آباد نمودم😊 در زمان تحصیل تمام سعی وتلاشش این بود که درس را با دل❤️وجان فرا بگیرم☺️

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: بعد از اتمام این دوره وارد مدرسه راهنمایی 🌷شهید حیدر چاهشوری🌷 روستای بنجو شدم😊  در زمان فرا گیری علم و دانش در دوران راهنمایی به کوشش خودم و خانواده ام مسائل و احکام ضروری اسلام را فرا گرفتم😍

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: که خدا روشکر به نقش اسلام در زندگی بردم🤔 سال سوم راهنمایی را در مدرسه📚 راهنمایی  امیر کبیر  بوشهر گذراندم و پس از گرفتن مدرک سیکل ،ترک تحصیل نمودم😐 تا در کنار خانواده ام شروع به کار و فعالیت کنم☺️

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: در سن 14 سالگی به فراگیری قرآن کریم در محضر مرحوم لطف الله لطیفی نمودم😍 که لطف خدا شامل حالم شد و ظرف مدت کوتاهی توانست قرآن را ختم کنم☺️

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: با صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ، به عضویت بسیج درآمدم😊 در اوایل سال 1367 داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل👹 اعزام شدم😍و حدود سه ماه رابه جنگ علیه دشمن👹 اشغالگر سپری کردم🌸

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: من که ﮔﻤﺸﺪﻩ ﺧﻮدم را در صفای ﭘﺮ ﻣﻌﻨﻮیت ﺟﺒﻬﻪ یاﻓﺘﻪ ﺑﻮدم😍 ﺑﻪ هیچ ﻗﻴﻤﺘﻰ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ترک ﺟﺒﻬﻪ ﻧشدم حتی ﺑه و اصرار دوﺳﺘﺎﻧم ﺑﺮاى ﻣﺮاﺟﻌ  و ﺷرکت در اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت ﺧﺮداد توﺟﻬﻰ ﻧﻜﺮدم☺️ و ﺧﻮاهان اﻋﺰام ﺑﻪ ﺧﻄﻮط ﻣﻘﺪم ﺟﺒﻬﻪ ﺑﻮدم🌸

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: تا اینکه در تاریخ 67/4/4در ﭘﻰ تک دﺷﻤﻦ زبون بعثی👹 روح ﺑﻠﻨﺪ وﺑﻴﻘﺮار من که یک ﺑﺴﻴﺠﻰ ﻣﺨﻠﺺ بودم☺️ در ﺟﺰایر ﻣﺠﻨﻮن ﺟﺎوداﻧﻪ ﮔﺸﺖ🌷 و ﺑﻪ ﻧﺪاى ﺣﻖلبیک ﮔﻔﺘم و ﺑﻪ ﺁرزوى دیرینه ﺧﻮدم که هماﻧﺎ ﭘﺮواز تا  اوج ﻧﻬﺎﺋﻰ(شهادت) ﺑﻮد رﺳﻴﺪم😍

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: 🌷اینم وصیتنامه ام👇


💠 اﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﺎن و ﺷﻬﻴﺪ ﭘﺮور ایران ﭘﻴﺮو اﻣﺎم ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻧﻪ در حرف ﺑﻠﻜﻪ در ﻋﻤﻞ ﮔﻮش دل ﺑﻪ ﺳﺨﻨﺎﻧﺶ ﺑﺴﭙﺎرید و ﺣﺮﻓﻬﺎیش را ﺑﺪون ﭼﻮن و ﭼﺮا ﺑﭙﺬیریدو درهر ﻋﺼﺮى اﻣﺎم ﺧﻮد را ﺑﺸﻨﺎﺳﻴﺪ و اکنون که ﺣﻀﺮت صاﺣﺐ اﻻﻣﺮ«ﻋﺞ» در ﭘﺮدﻩ ﻏﻴﺒﺖ اﺳﺖ ولی ﻓﻘﻴﻪ ﻋﺼﺮ ﺧﻮد را ﺑﺸﻨﺎﺳﻴﺪ اﮔﺮ اﻣﺎم ﺧﻮد را ﺷﻨﺎﺧﺘﻴﺪ ﮔﻤﺮاﻩ ﻧﻤﻰ ﺷﻮید و ﮔﺮﻧﻪ ﺑﻪ ﭼﭗ و راﺳﺖ ﻣﻨﺤﺮف ﺧﻮاهﻴﺪ ﺷﺪ.🌸

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: 🔰ﺷﻬﻴﺪ ﻣﺤﻤﺪ ﺳﻠﻴﻤﻰ دریک نگاه🔰


💠 ﻧﺎم:محمد سلیمی🌷


💠محل تولد:روستای سالم آباد


💠 تاریخ تولد : 1350/1/30🌷


💠 ﻣﻴﺰان تحصیلات : ﺳﻮم راهنمائی🌷


💠 تاریخ ﺷﻬﺎدت: 67/4/4🌷


💠 ﻣﺤﻞ ﺷﻬﺎدت: ﺟﺰیره ﻣﺠﻨﻮن🌷

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: دوستای گلم خیلی خوشحال شدم که مهمونم کردین 😍

نماز اول وقت یادتون نره🌷

به یادمون باشید به یادتونیم☺️

یاعلی  رفقا✋

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: دلم  برای مهربانی هایتان تنگ است 


برای قلبهای❤️ پاکی که 


لبریز از عشق ِ خدا بود


  شهدا دلهای گنه آلودمان را نیز ‌   خدایی کنید☺️ ‌

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: 💞شادی ارواح طیبه ی شهدا،امام شهدا، شهدای دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم💞

 و علی الخصوص شهید 



    💠محمد سلیمی💠

            


                   🌷  صلوات 🌷‌


✨  التماس دعای  فرج𓬨 ✨


یاعلی🖐

 

[۶/۲۴،‏ ۲۳:۲۴] p.s: 🌹اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمِّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَّ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌹


🍀اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِّوَلِیِّکَ الْفَرَجْ🍀